Monday, June 15, 2020

HOE DE ANTI-SPAM-FUNCTIE IN KASPERSKY INTERNET SECURITY INSCHAKELEN EN CONFIGUREREN?

De Anti-Spam-functie in Kaspersky helpt gebruikers om een ​​groot aantal ongewenste berichten (dat wil zeggen spam) op uw apparaat te blokkeren. Spamming is geen zeldzaam probleem bij online services of applicaties. We krijgen af ​​en toe spamberichten op ons apparaat. Dit is erg vervelend, maar je kunt het oplossen met onze Kaspersky nummer . Het kan worden gestopt met Anti-Spam in Kaskpersky Internet Security 2017. Deze functie scant de inkomende en uitgaande e-mails op spam en classificeert ze op basis van de instellingen die door de gebruiker zijn gemaakt. De antivirusfunctie kan worden gekoppeld aan Microsoft Office Outlook-versies 2003, 2007, 2010, 2013, 2016 en Microsoft Outlook Express.

Volg het stapsgewijze proces voor het inschakelen van de antispamfunctie op uw apparaat. U kunt ook verbinding maken met de Kasperskyondersteuning belgie voor suggesties over de procedure of om hulp vragen voor andere vragen.

  •          Open Kaspersky Internet Security 2017.
  •    Klik in het hoofdvenster op het tandwielpictogram in de linkerbenedenhoek. Dit opent het instellingenmenu.
  •        Selecteer onder het tabblad Bescherming Anti-Spam in het rechterkader.
  •       Klik of sleep de schakelaar om de functie in of uit te schakelen.
  •        Anti-Banner is standaard uitgeschakeld.
  •   Ga na activering naar het gedeelte Beveiligingsniveau en selecteer het Aanbevolen beveiligingsniveau.
  •    Als u de instellingen voor Anti-Spam wilt aanpassen, volgt u de onderstaande methode:
  •  Klik na het instellen van het beveiligingsniveau op Geavanceerde instellingen.
  •  Kies in het nieuwe venster alle parameters volgens uw behoeften.
  • Hierdoor wordt de functie met de vereiste instellingen ingeschakeld. Er zijn enkele beperkingen aan Anti-Spam waarmee u rekening moet houden. Deze zijn als volgt-
  •   Deze functie kan alleen berichten analyseren die rechtstreeks van de mailserver zijn gedownload, ongeacht het protocol dat tijdens het proces wordt gebruikt.
  •  Als de e-mail wordt overgedragen via het MAPI-protocol, zal de Anti-Spam-component deze niet controleren.

Als u meer informatie wilt over het bovenstaande proces of oplossingen voor andere vragen wilt, neem dan rechtstreeks contact op met de Kaspersky ondersteuning. Praat met de experts en krijg direct antwoord met de best mogelijke oplossingen voor al uw zorgen. U kunt ons uw vragen e-mailen of met ons chatten, afgezien van het bellen op de klanthulplijnummers die beschikbaar zijn op onze officiële website.

Lees meer blog WAT TE DOEN WANNEER UW KASPERSKY-INSTALLATIE VOORTIJDIG IS?


No comments: