De Anti-Spam-functie in Kaspersky
helpt gebruikers om een groot aantal ongewenste berichten (dat wil zeggen
spam) op uw apparaat te blokkeren. Spamming is geen zeldzaam probleem bij
online services of applicaties. We krijgen af en toe spamberichten op ons
apparaat. Dit is erg vervelend, maar je kunt het oplossen met onze Kaspersky nummer . Het kan worden gestopt met
Anti-Spam in Kaskpersky Internet Security 2017. Deze functie scant de inkomende
en uitgaande e-mails op spam en classificeert ze op basis van de instellingen
die door de gebruiker zijn gemaakt. De antivirusfunctie kan worden gekoppeld
aan Microsoft Office Outlook-versies 2003, 2007, 2010, 2013, 2016 en Microsoft
Outlook Express.
Volg het stapsgewijze proces voor
het inschakelen van de antispamfunctie op uw apparaat. U kunt ook verbinding
maken met de Kasperskyondersteuning belgie voor
suggesties over de procedure of om hulp vragen voor andere vragen.
- Open Kaspersky Internet Security 2017.
- Klik in het hoofdvenster op het tandwielpictogram in de linkerbenedenhoek. Dit opent het instellingenmenu.
- Selecteer onder het tabblad Bescherming Anti-Spam in het rechterkader.
- Klik of sleep de schakelaar om de functie in of uit te schakelen.
- Anti-Banner is standaard uitgeschakeld.
- Ga na activering naar het gedeelte Beveiligingsniveau en selecteer het Aanbevolen beveiligingsniveau.
- Als u de instellingen voor Anti-Spam wilt aanpassen, volgt u de onderstaande methode:
- Klik na het instellen van het beveiligingsniveau op Geavanceerde instellingen.
- Kies in het nieuwe venster alle parameters volgens uw behoeften.
- Hierdoor wordt de functie met de vereiste instellingen ingeschakeld. Er zijn enkele beperkingen aan Anti-Spam waarmee u rekening moet houden. Deze zijn als volgt-
- Deze functie kan alleen berichten analyseren die rechtstreeks van de mailserver zijn gedownload, ongeacht het protocol dat tijdens het proces wordt gebruikt.
- Als de e-mail wordt overgedragen via het MAPI-protocol, zal de Anti-Spam-component deze niet controleren.
Als u meer informatie wilt over
het bovenstaande proces of oplossingen voor andere vragen wilt, neem dan
rechtstreeks contact op met de Kaspersky ondersteuning.
Praat met de experts en krijg direct antwoord met de best mogelijke oplossingen
voor al uw zorgen. U kunt ons uw vragen e-mailen of met ons chatten, afgezien
van het bellen op de klanthulplijnummers die beschikbaar zijn op onze officiële
website.
No comments:
New comments are not allowed.