Friday, July 17, 2020

HOE KOM JE DATABASE-UPDATE KWESTIES IN KASPERSKY ANTIVIRUS?

Kaspersky is een van de weinige antivirusprogramma's die erin geslaagd zijn om na zo veel jaren hun marktaandeel te behouden. Met elke nieuwe update verbaast Kaspersky zijn gebruikers niet. De mogelijkheid om allerlei online kwaadaardige aanvallen aan te pakken om de gebruikers en hun gegevens te beschermen, heeft het tot een betrouwbaar programma gemaakt. Van losgeld tot malware, rootkits, Trojaanse paarden, wormen, virussen, enzovoort, niets kan Kaspersky niet aanpakken en u beschermen.

In de afgelopen tijd heeft onze  Kaspersky  Contacteren echter verschillende klachten van gebruikers ontvangen met betrekking tot de updates van de antivirus. Een van de meest voorkomende problemen houdt verband met de database-update van Kaspersky. Verschillende mensen hebben geklaagd dat automatische en geplande updates niet starten in de antivirus. Nadat ze hebben geprobeerd een update handmatig uit te voeren, krijgen ze de volgende problemen:

  • Het pictogram Database-update in het hoofdvenster heeft een rode of gele kleur.
  • Het ontvangen van constante meldingen zoals 'Bescherming loopt gevaar' en 'Bescherming loopt risico'.
  • Ontvangen van waarschuwingen in het venster Database-update zoals - 'Databases zijn verouderd' of 'Databases zijn extreem verouderd'.

Onze technische ondersteuningsmedewerkers van Kaspersky kunnen deze problemen in een mum van tijd oplossen, maar voordat u dit doet, kunt u proberen ze zelf op te lossen door deze trucs te volgen:

1. CONTROLEER UW KASPERSKY ANTIVIRUS-INSTELLINGEN

  • Schakel de optie 'Spelmodus' en 'Geplande taken uitschakelen tijdens werking op batterij' uit.
  • Schakel het gebruik van een proxyserver uit.
  • Schakel de optie 'Verkeer beperken op gemeten verbindingen' uit.

2. CONTROLEER UW COMPUTERINSTELLINGEN

  • Controleer of de tijd en datum van uw computer correct zijn.
  • Controleer of de DNS-service correct werkt. Als het niet actief is, herstart het dan. Als het werkt, maar het probleem blijft bestaan, probeer dan het adres van een andere DNS-server in te voeren.

Als de bovenstaande twee oplossingen uw probleem niet oplossen, kunt u onmiddellijk contact met ons opnemen via ons technische service van Kaspersky nummer.

Wij, bij Kaspersky technische ondersteuning, werken 24/7 om de problemen van onze klanten op te lossen. U kunt 24 uur per dag contact met hen opnemen via e-mail, telefoon of livechat. Zodra u contact met ons opneemt, zal ons team van opgeleide en opgeleide personen contact met u opnemen en proberen uw problemen binnen de kortste keren op te lossen.

SOURCE

No comments:

Post a Comment